A quote by labor lawyer James A. Matthews III that appeared in an article Saturday about the United Auto Workers and the rejected auto-bailout bill was mistakenly attributed in an accompanying headline element to Pennsylvania Sen. Bob Casey.

An item in Sunday's Business section incorrectly implied that the Consumer Credit Counseling Service of the Delaware Valley covers only South Jersey. Its services are available to the entire Philadelphia region.

A graphic in yesterday's Business section gave the incorrect percentage increase of Peco Energy and PGW customers without heat this coming winter compared with a year ago. The increase will be 25 percent.

A story in yesterday's Business section misidentified the union representing Sunoco Inc. refinery workers. It is the United Steelworkers.

A story in yesterday's Inquirer about an education tax credit that Rep. Chaka Fattah (D., Pa.) will introduce in Congress in January incorrectly suggested Fattah is hopeful President-elect Barack Obama will sign the bill into law on his first day in office. Fattah is not sure when the bill might be signed into law.

The Inquirer wants its news report to be fair and correct in every respect, and regrets when it is not. If you have a question or comment about news coverage, contact assistant managing editor David Sullivan (215-854-2357) at The Inquirer, Box 8263, Philadelphia 19101, or e-mail dsullivan@phillynews.com.